Для Споживача:
Повернення несправного Виробу в гарантійний період експлуатації.
Повернення несправного Виробу проводиться на підставі Акту про заміну гарантійного Виробу (АпЗГВ), який видається в сервісній мережі компанії ТОВ*.
*список авторизованих сервісних центрів можно знайти на нашому сайті в розділі «Споживачам».
Причини для видачі АпЗГВ:
1. Непоставка запасних частин на протязі 14 днів від дати замовлення;
2. Неремонтопридатність Виробу;
3. Неодноразове звернення в гарантійний ремонт (більше 3-х разів);
Для дилера:
Для отримання компенсації вартості Виробу, Дилер зобов'язаний на протязі 180 днів від дати видачі АпЗГВ надати в Сервісний центр компанії ТОВ повний комплект документів (заповнений АпЗГВ, гарантійний талон, заявку кінцевого Споживача про обмін Виробу або повернення коштів) та Виріб у повній комплектації у відповідності з керівництвом з експлуатації.
ВАЖЛИВО! Для отримання повної інформації стосовно процедури повернення несправних Виробів в гарантійний період експлуатації звертайтесь до Вашого Продавця.