Оптім 911
Сервісний центр компанії «ОПТІМ»

Повернення Виробів, або звернення в ремонт до сервісної мережі

Ознайомтесь з загальною схемою прийняття рішень на повернення Виробів або звернень до сервісної мережі ЗАВАНТАЖИТИ СХЕМУ

При виникненні питань щодо повернення Виробів, а також для отримання роз’яснень– зверніться до Вашого менеджера.

Визначення: 

АТС – Акт Технічного Стану, який видається за потребою Споживача, або при проведенні огляду Виробу при його поверненні.

АпЗГВ – Акт про Заміну Гарантійного Виробу, який є обов’язковим для повернення.

Логіст–адміністратор – представник Постачальника.

Постачальник – ТОВ

Продавець – організація, яка за винагороду передає Споживачу  Виріб.

Споживач – користувач Виробу

Сервісна Мережа – авторизовані сервісні центри  ТОВ, уповноважені на гарантійне сервісне обслуговування Виробів.

Гарантія – зобов’язання Постачальника щодо усунення браку Виробу, який виник не з вини Споживача.