Ознайомтесь з загальною схемою прийняття рішень на повернення Виробів або звернень до сервісної мережі ЗАВАНТАЖИТИ СХЕМУ
При виникненні питань щодо повернення Виробів, а також для отримання роз’яснень– зверніться до Вашого менеджера.
Визначення:
АТС – Акт Технічного Стану, який видається за потребою Споживача, або при проведенні огляду Виробу при його поверненні.
АпЗГВ – Акт про Заміну Гарантійного Виробу, який є обов’язковим для повернення.
Логіст–адміністратор – представник Постачальника.
Постачальник – ТОВ
Продавець – організація, яка за винагороду передає Споживачу Виріб.
Споживач – користувач Виробу
Сервісна Мережа – авторизовані сервісні центри ТОВ, уповноважені на гарантійне сервісне обслуговування Виробів.
Гарантія – зобов’язання Постачальника щодо усунення браку Виробу, який виник не з вини Споживача.