Для відправки Виробу для негарантійного ремонту у СЦ, Вам необхідно:
1. Зв'язатися за телефоном (050) 381-67-23 з адміністратором СЦ та попередньо погодити можливість відправки Виробу. Для цього необхідно повідомити наступну інформацію:
- назва Виробу та номер моделі;
- дату продажу;
- серійний номер;
- номер Гарантійного талону;
- опис несправності;
- назва Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника;
- адресу Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника
УВАГА! Без попереднього погождення, СЦ залишає за собою право не приймати Виробів для ремонту.
УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектного бланку, претензії відносно зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.
2.2. Перевірити надійність, правильність пакування Виробу. СЦ не несе Відповідальності за пошкодження Виробу, що виникли в результаті транспортування.
3. Відправити Виріб для ремонту до СЦ :