Оптім 911
Сервісний центр компанії «ОПТІМ»

Відправка Виробів для негарантійного ремонту

Для відправки Виробу для негарантійного ремонту у СЦ, Вам необхідно:

1. Зв'язатися за телефоном (050) 381-67-23 з адміністратором СЦ та попередньо погодити  можливість відправки Виробу. Для цього необхідно повідомити наступну інформацію:
   - назва Виробу та номер моделі;
   - дату продажу;
   - серійний номер;
   - номер Гарантійного талону;
   - опис несправності;
   - назва Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника;
   - адресу Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника
УВАГА! Без попереднього погождення, СЦ залишає за собою  право не приймати Виробів для ремонту.

 2. Підготувати Виріб для відправки на ремонт:
     2.1. Заповнити дефектний бланк, та розмістити його всередині упаковки Виробу;

  Завантажити дефектний бланк

  УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектного бланку, претензії відносно зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.

      2.2. Перевірити надійність, правильність пакування Виробу. СЦ не несе Відповідальності за пошкодження Виробу, що виникли в результаті транспортування.

 3. Відправити Виріб для ремонту до СЦ :

"Нова пошта"
Адресна доставка: м. Київ, вул. Качалова, 5-А
Контактна особа: Представник, (050) 381-67-23
отримувач: ТОВ 
Платник: Відправник,
Коментар: для сервісу
Обов'язково зв'язатися після відправки Виробу, повідомити до СЦ номер декларації за телефоном (050) 381-67-23.
УВАГА! Без попереднього погодження та номеру декларації, Виріб на ремонт не приймається!