Оптім 911
Сервісний центр компанії «ОПТІМ»

Відправка Виробів для негарантійного ремонту

Для відправки Виробу для негарантійного ремонту у СЦ ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ", Вам необхідно:

1. Зв'язатися за телефоном (044) 496-40-47 з адміністратором СЦ ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ" та попередньо погодити  можливість відправки Виробу. Для цього необхідно повідомити наступну інформацію:
   - назва Виробу та номер моделі;
   - дату продажу;
   - серійний номер;
   - номер Гарантійного талону;
   - опис несправності;
   - назва Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника;
   - адресу Вашої компанії, та/або П.І.Б відправника
УВАГА! Без попереднього погождення, СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» залишає за собою  право не приймати Виробів для ремонту.

 2. Підготувати Виріб для відправки на ремонт:
     2.1. Заповнити дефектний бланк, та розмістити його всередині упаковки Виробу;

  Завантажити дефектний бланк

  УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектного бланку, претензії відносно зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.

      2.2. Перевірити надійність, правильність пакування Виробу. СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» не несе Відповідальності за пошкодження Виробу, що виникли в результаті транспортування.

 3. Відправити Виріб для ремонту до СЦ ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ":

"Нова пошта"
Адресна доставка: м. Київ, вул. Качалова, 5-А
Контактна особа: Представник, (044) 496-40-47
отримувач: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ"
Платник: Відправник,
Коментар: для сервісу
Обов'язково зв'язатися після відправки Виробу, повідомити до СЦ ТОВ «ТОВТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» номер декларації за телефоном (044) 496-40-47.
УВАГА! Без попереднього погодження та номеру декларації, Виріб на ремонт не приймається!