Ви можете відправити Виріб для гарантійого ремонту до СЦ у випадках якщо:
У Вашому населеному пункті відсутній АСЦ компанії ;
АСЦ у Вашому населеному пункті не уповноважений на ремонт Вашої техніки.
1. Зв'язатися за телефоном (050) 381-67-23 з адміністратором СЦ та погодити можливість відправки Виробу. Повідомте адміністратору:
- назва Виробу та номер моделі;
- дату продажу;
- серійний номер;
- номер Гарантійного талону;
- опис несправності;
- назва Вашої компанії та/або П.І.Б. відправника;
- адреса Вашої компанії та/або відправника.
УВАГА! Без попереднього погодження, СЦ залишає за собою право не приймати Вироби на ремонт.
Завантажити дефектаційний бланк
УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектаційного бланку, претензії до зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.
2.2. Перевірити надійність, правильність упаковки Виробу. СЦ не несе відповідальність за пошкодження Виробу, що виникли в результаті транспортування.
3. Відправити Виріб на ремонт до СЦ:
ВАЖЛИВО! Відправку Виробів для гарантійного ремонту належить проводити тільки компанією-перевізником " Нова пошта" .
"Нова пошта"
Адресна доставка: м. Київ, вул. Качалова, 5-А
Контактна особа: Представник, (050) 381-67-23
Отримувач: ТОВ
Платник: Отримувач
Форма розрахунку: Безготівковий розрахунок
Коментар: для сервісу
4. Після відправки Виробу, повідомте номер декларації за телефоном (050) 381-67-23.
УВАГА! При невиконанні вимог, що описані вище, Виріб на ремонт не приймається!