Оптім 911
Сервісний центр компанії «ОПТІМ»

Відправка Виробів для гарантійного ремонту

Ви можете відправити Виріб для гарантійого ремонту до СЦ у випадках якщо:
    
    У Вашому населеному пункті відсутній АСЦ компанії ;
    АСЦ у Вашому населеному пункті не уповноважений на ремонт Вашої техніки.

Для цього Вам обов'язково потрібно:

1. Зв'язатися за телефоном (050) 381-67-23 з адміністратором СЦ та погодити можливість відправки Виробу. Повідомте адміністратору:
   - назва Виробу та номер моделі;
   - дату продажу;
   - серійний номер;
   - номер Гарантійного талону;
   - опис несправності;
   - назва Вашої компанії та/або П.І.Б. відправника;
   - адреса Вашої компанії та/або відправника.
УВАГА! Без попереднього погодження, СЦ залишає за собою  право не приймати Вироби на ремонт.

 2. Підготувати Виріб для відправки на ремонт:
     2.1. Заповнити дефектаційний бланк, та вкласти його всередину упаковки Виробу;

  Завантажити дефектаційний бланк

  УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектаційного бланку, претензії до зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.

      2.2. Перевірити надійність, правильність упаковки Виробу. СЦ не несе відповідальність за пошкодження Виробу,  що виникли в результаті транспортування.

     2.3. Упакувати разом з Виробом вірно заповнений Гарантійний талон.
     У випадку відправки Виробу для допродажного ремонту, необхідно надати незаповнений Гарантійний талон.
     УВАГА! У випадку відсутності вірно та повністю заповненого Гарантійного талону, СЦ залишає за собою право відкласти проведення  гарантійних робіт до надання Гарантійного талону, або після погодження з відправником виконати ремонт на платній основі з доставками за рахунок відправника.
 

     3. Відправити Виріб на ремонт до СЦ:

    3.1. Відправка Виробів кінцевими Споживачами для гарантійного ремонту до СЦ та повернення виробів кінцевим Споживачам після виконання  гарантійного ремонту  виконується за рахунок СЦ, в інших випадках вартість доставки сплачує відправник.
   3.2. Перед відправкою Виробу на ремонт, Вам необхідно зв'язатися з адміністратором СЦ за тел.: (050) 381-67-23, або по електронній пошті: priemka@optim.ua , щоб дізнатися номер договору з перевізником! 
УВАГА! Вироби, відправлені за іншими номерами договорів, або без таких номерів, від перевізника прийняті не будуть!
 

      ВАЖЛИВО! Відправку Виробів для гарантійного ремонту належить проводити тільки компанією-перевізником " Нова пошта" .

     Доставка Виробів для ремонту іншими компаніями-перевізниками можлива тільки за попереднім погодженням з СЦ ТОВ «ТК ОПТІМ».
    
Відправка Виробів для гарантійного ремонту до СЦ

"Нова пошта"
Адресна доставка: м. Київ, вул. Качалова, 5-А
Контактна особа: Представник, (050) 381-67-23
Отримувач: ТОВ 
Платник: Отримувач
Форма розрахунку: Безготівковий розрахунок
Коментар: для сервісу

 4. Після відправки Виробу, повідомте номер декларації за телефоном (050) 381-67-23.

УВАГА! При невиконанні вимог, що описані вище, Виріб на ремонт не приймається!