Оптім 911
Сервісний центр компанії «ОПТІМ»

Відправка Виробів для гарантійного ремонту

Ви можете відправити Виріб для гарантійого ремонту до СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» у випадках якщо:
    
    У Вашому населеному пункті відсутній АСЦ компанії ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ»;
    АСЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» у Вашому населеному пункті не уповноважений на ремонт Вашої техніки.

Для цього Вам обов'язково потрібно:

1. Зв'язатися за телефоном (044) 496-40-47 з адміністратором СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» та погодити можливість відправки Виробу. Повідомте адміністратору:
   - назва Виробу та номер моделі;
   - дату продажу;
   - серійний номер;
   - номер Гарантійного талону;
   - опис несправності;
   - назва Вашої компанії та/або П.І.Б. відправника;
   - адреса Вашої компанії та/або відправника.
УВАГА! Без попереднього погодження, СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» залишає за собою  право не приймати Вироби на ремонт.

 2. Підготувати Виріб для відправки на ремонт:
     2.1. Заповнити дефектаційний бланк, та вкласти його всередину упаковки Виробу;

  Завантажити дефектаційний бланк

  УВАГА! У випадку відсутності заповненого дефектаційного бланку, претензії до зовнішнього вигляду Виробу не приймаються.

      2.2. Перевірити надійність, правильність упаковки Виробу. СЦ  ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» не несе відповідальність за пошкодження Виробу,  що виникли в результаті транспортування.

     2.3. Упакувати разом з Виробом вірно заповнений Гарантійний талон.
     У випадку відправки Виробу для допродажного ремонту, необхідно надати незаповнений Гарантійний талон.
     УВАГА! У випадку відсутності вірно та повністю заповненого Гарантійного талону, СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» залишає за собою право відкласти проведення  гарантійних робіт до надання Гарантійного талону, або після погодження з відправником виконати ремонт на платній основі з доставками за рахунок відправника.
 

     3. Відправити Виріб на ремонт до СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ»:

    3.1. Відправка Виробів кінцевими Споживачами для гарантійного ремонту до СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ» та повернення виробів кінцевим Споживачам після виконання  гарантійного ремонту  виконується за рахунок СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ». в інших випадках вартість доставки сплачує відправник.
   3.2. Перед відправкою Виробу на ремонт, Вам необхідно зв'язатися з адміністратором СЦ ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ" за тел.: (044) 496-40-47, або по електронній пошті: priemka@optim.ua , щоб дізнатися номер договору з перевізником! 
УВАГА! Вироби, відправлені за іншими номерами договорів, або без таких номерів, від перевізника прийняті не будуть!
 

      ВАЖЛИВО! Відправку Виробів для гарантійного ремонту належить проводити тільки компанією-перевізником " Нова пошта" .

     Доставка Виробів для ремонту іншими компаніями-перевізниками можлива тільки за попереднім погодженням з СЦ ТОВ «ТК ОПТІМ».
    
Відправка Виробів для гарантійного ремонту до СЦ ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ»

"Нова пошта"
Адресна доставка: м. Київ, вул. Качалова, 5-А
Контактна особа: Представник, (044) 496-40-47
Отримувач: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ОПТІМ"
Платник: Отримувач
Форма розрахунку: Безготівковий розрахунок
Коментар: для сервісу

 4. Після відправки Виробу, повідомте номер декларації за телефоном (044) 496-40-47.

УВАГА! При невиконанні вимог, що описані вище, Виріб на ремонт не приймається!